Günümüz yoğun rekabet ortamında yeni müşteriler kazanmak ve elde tutmak hem zorlaşmış, hem de maliyetleri artmıştır.
Trader Entegre’nin müşteri öneri, istek ve şikayet yönetimi ile çeşitli yollarla gelen taleplerini tek bir noktada toplanması, değerlendirilmesi, çözülmesi ve raporlanması mümkün olmaktadır. Bu sayede;
* En fazla şikayet gelen konuların tespiti ve aksaklıkların ortadan kaldırılması,
* Talep ve şikayetlerin çözüme kavuşturulma sürelerinin kısaltılarak müşteri memnuniyetinin artırılması,
* Müşterilerin istekleri ve şikayetleri sonuçları hakkında bilgilendirilmeleri,
* Şirket hakkında toplam müşteir memnuniyetinin artırılması,
* Dolayısıyla pazarlama faaliyetlerindeki verimliliğin ve memnun müşteriye çapraz satışların ve karlılığın artması hedeflenmektedir.
DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN AŞAĞIDAKİ FORMU DOLDURUN !
|