ÇÖZÜMLER SEKTÖRLER MODÜLLER HİZMETLER MÜŞTERİLER KÜTÜPHANE HAKKIMIZDA
   Müşteri Öneri, İstek ve Şikayet Yönetimi

Günümüz yoğun rekabet ortamında yeni müşteriler kazanmak ve elde tutmak hem zorlaşmış, hem de maliyetleri artmıştır.

Trader Entegre’nin müşteri öneri, istek ve şikayet yönetimi ile çeşitli yollarla gelen taleplerini tek bir noktada toplanması, değerlendirilmesi, çözülmesi ve raporlanması mümkün olmaktadır. Bu sayede;

 *  En fazla şikayet gelen konuların tespiti ve aksaklıkların ortadan kaldırılması,
 *  Talep ve şikayetlerin çözüme kavuşturulma sürelerinin kısaltılarak müşteri memnuniyetinin artırılması,
 * Müşterilerin istekleri ve şikayetleri sonuçları hakkında bilgilendirilmeleri,
 * Şirket hakkında toplam müşteir memnuniyetinin artırılması,
 * Dolayısıyla pazarlama faaliyetlerindeki verimliliğin ve memnun müşteriye çapraz satışların ve karlılığın artması hedeflenmektedir.

DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN AŞAĞIDAKİ FORMU DOLDURUN !

ÇÖZÜMLER
CRM ve PAZARLAMA YÖNETİM SİSTEMİ
Satış Fırsatları Oluşturma Uygulamaları
Satış Süreç Yönetimi
Fırsat Analizleri & Verimlik Raporları
Müşteri İlişkileri Geliştirme Uygulamaları
Şirketiçi Arama Takip Uygulaması
Müşteri Öneri, İstek ve Şikayet Yönetimi
Düzenli Müşteri Arama Uygulaması
Garanti ve Servis Takip Uygulamaları
Satış Ekibi Yönetim Uygulamaları
FİNANS YÖNETİM SİSTEMİ
DEPO, STOK VE SEVKİYAT YÖNETİM SİSTEMİ
İŞ SÜREÇLERİ VE GÖREV YÖNETİM SİSTEMİ
DOKÜMAN YÖNETİMİ VE EVRAK ARŞİV SİSTEMİ
B2B, BAYİ VE MÜŞTERİ SELF SERVİS SİSTEMİ
Anket

Satış pazarlama faaliyetlerinizde en çok hangi alanları geliştirmek istiyorsunuz


Anket Sonuçları Yükleniyor. Lütfen Bekleyin ...

» Önceki Anket Sonuçları
Duyurular
Aker Bilardo da pazarlama, finans, stok ve üretim uygulamaları için Trader Entegreyi seçti.

İBM Özel İstihdam Hizmetlerinin Tüm İK Faaliyetleri Trader Entegre ile yürütülecek !

Kordon Gümrük Müşavirliği için Görev Yönetim Sistemi Devreye Alındı.

Marka ve Patent Firmaları için Marka / Patent Araştırma ve Yayın Takip Modülü Tamamlanıyor

Solimpeks Pazarlama Bayilerini Trader Entegre B2B Uygulaması ile yönetecek...

Güncel Haberler
KÜTÜPHANE
CRM Nasıl Seçilir?

Zaman Yönetimi

İyi Yöneticinin 10 Özelliği

Verimli Tanıtım İçin Yapmanız Gerekenler

Satış İçin Etkili Konuşma

7 Adımda Pazarlama Planı

CRM Nedir ?

Telefonda Etkili İletişim

Satıcının Özü

ASERSOFTTrader EntegreMikrositeWebmanager
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Trader Entegre