Trader Entegre Danışmanlık Firmaları Sektörel İş Yönetim Yazılım Uygulaması;
Marka, Patent, Belgelendirme ve Yönetim Danışmanlığı hizmeti veren firmaların mevcut ve potansiyel müşterileri ile ilgili her türlü bilgiyi kaydedip, analiz edebilmesine, müşterilerden gelen iş fırsatlarını yönetmelerine, fırsatlara bağlı satış görüşmeleri, tekliflendirme, satış, sipariş ve sözleşme işlemlerini yürütmelerine, şirket içindeki iş süreçleri ve işleyişi etkin takip ederek, iş verimlilğini artırabilmelerine, hizmet takibi, cari ve finans uygulamaları gibi tüm işleyişini tek sistem üzerinden yürütmelerine olanak sağlar.
Avantajları
Bölümleri
Ekran Görüntüleri
* Danışmanlık firmalarının tüm potansiyel müşteri oluşturma süreçlerini etkin yürütmesine yardımcı olur, * Müşterileriyle ilgili her türlü veriyi doğru kullanarak hizmetlerini geliştirmesine ve yeni hizmet satışları oluşturmasına katkı sağlar, * Potansiyel veya mevcut müşterilerine hizmetleri ve firmasıyla ilgili her türlü tanıtım, duyuru ve bilgilendirmeyi toplu olarak sms ve mail olarak gönderebilir. * Müşterilerinde gelen satış fırsatlarını iyi yöneterek, satış fırsatları ile ilgili tüm satış görüşmelerinin kayıt altına alınabilmesine, tekliflerin hızlı ve kolayca verilebilmesine yardımcı olur. * Müşterilere yapılan satışların sözleşmelerin hazırlanabilmesine olanak sağlar, * Satış sonrası iş süreçlerinin takip edilip yönetilmesine yardımcı olur. * Müşterilere belli bir zaman diliminde verilen hizmetlerin başlangıç, bitiş tarihlerini takip ederek hizmet sürelerinin hatırlatılmasına ve yenilenmesine yardımcı olur.
DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN AŞAĞIDAKİ FORMU DOLDURUN !
Mevcut ve Potansiyel Müşteri Bilgileri Bölümü
Marka, Patent, Belgelendirme ve Yönetim Danışmanlığı Firmalarının, mevcut ve potansiyel müşterileri ile ilgili tüm iletişim, yetkili, fatura, banka, vb. tüm bilgilerinin kaydedildiği bölümdür. Bu bölümde ayrıca firmadan alınan veya verilen siparişler, cari hareketleri, kesilen veya alınan faturalar, tüm teklif ve satış görüşmelerinin kaydı, tek ekrandan takip edilebilmektedir.
Satış Fırsatları Bölümü
Marka, Patent, Belgelendirme ve Yönetim Danışmanlığı Firmalarının, mevcut veya potansiyel müşterilerden gelen her türlü satış fırsatı (İş talebi) kaydedilip, fırsatla ilgili yapılan telefon ve ziyaret görüşme bilgilerinin kaydedilerek satış hafızasının oluşturulmasına olanak sağlar. Ayrıca fırsata bağlı tüm teklif ve sözleşme işlemleride fırsat ayrıntı ekranından takip edilebilmektedir.
Teklif Bölümü
Marka, Patent, Belgelendirme ve Yönetim Danışmanlığı Firmalarının, gelen müşterilerden gelen satış fırsatlarına hızlı ve pratik bir şekilde kurumsal satış teklifleri oluşturup pdf ve mail olarak anında gönderebilir. Teklif sonuçlarını takip edip, teklif görüşmeleri ile ilgili notlar alıp, ajanda hatırlatmaları ekleyebilir. Teklif bölümü belgelendirme firmalarının teklif işlemlerini kolaylaştıracak özellikleri barındırmaktadır.
Satış ve Sözleşme Bölümü
Marka, Patent, Belgelendirme ve Yönetim Danışmanlığı Firmalarının verdikleri tekliflerin siparişe dönüştürülmesi veya yeni siparişlerin alınmasının kaydedildiği bölümdür. Firma isterse siparişleri sözleşmeye dönüştürerek pdf formatında satış sözleşmesi hazırlayabilir.
İş Süreçleri ve Görevlendirme Bölümü
Marka, Patent, Belgelendirme ve Yönetim Danışmanlığı Firmalarının müşterilerine verdikleri hizmetlerin şirket içindeki bölüm ve personel tarafında hangi zamanda, kim tarafından yapılacağının planlanması ve personelinin kendilerine düşen görevleri zamanında yapmasını ve raporlanmasına olanak sağlar.
Hizmet Süreç Takip Bölümü
Marka, Patent, Belgelendirme ve Yönetim Danışmanlığı Firmalarının verdikleri süreli hizmetlerin sürelerini takip ederek, yenileme zamanlarının hatırlatılmasına ve yenileme işlemlerinin yapılmasına olanak sağlayan bölümdür.
SMS ve Mail Bilgilendirme Bölümü
Marka, Patent, Belgelendirme ve Yönetim Danışmanlığı Firmalarının müşterilerine her türlü fiyat, indirim bilgilendirmesini, şirket ile ilgili duyuruları toplu olarak yapabilmesine olanak sağlar.
Doküman ve Evrak Arşiv Bölümü
Marka, Patent, Belgelendirme ve Yönetim Danışmanlığı Firmalarının her türlü sipariş, sözleşme, fatura vb. doküman ve evrağı ilgili cari ve işlemle ilişkilendirerek dijital olarak arşivleyip saklamasına ve gerekli olduğu anda da bulup erişebilmesini sağlar.